avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 191 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Proprietate industrială şi ... proiecte studentesti - proprietate industriala
Discuție deschisă în Proprietate industrială şi intelectuală. Adică mărci, invenţii, drept de autor şi altele

proiecte studentesti - proprietate industriala

Salut sunt student la o facultate tehnica si in cursul semestrului am avut unele proiecte practice pe care le-am facut din bani proprii iar acum vor sa le cedez in mod gratuit facultatii pentru dotarea laboratorului si as fi curios daca exista vreo reglementare legislativa in sensul asta pentru ca mi se pare incorect sa imi las munca in ca:Dre eu am investit bani si timp la facultate benevol mai ales ca cei de acolo nu au contribuit cu nimic in afara de a da o tema si student sa se descurce cum poate.:D
Cel mai recent răspuns: praetore , utilizator 23:34, 27 Ianuarie 2008
Banii erau ai tai, produsul e al tau. Daca VREI, poti sa il donezi facultatii, daca nu, nu te poate nimeni obliga. Pot sa nu te placa, sa te tranteasca putin la note... Se pot rezolva si astea, dar nu stiu daca vrei si daca merita. Incearca sa discuti cu cei care ti-au propus sa le donezi proiectul respectiv, sa vezi cum sta situatia. Poate totusi nu e o idee rea sa le lasi si celorlalti studenti roadele muncii tale...
da ok ar fi un gest frumos sa ma gandesc la cei care vin dar sincer pe mine ma doare sa aduc de acasa intr-un loc in care eu practic nu am avut nimic de castigat corect ar fi sa las documentatia ceea ce am sa si fac cu descriere si procedeu de realizare si daca doresc sa isi realizeze ei pe bani lor ca doar sunt o institutie de invatamant de stat. si de asta ma intereseaza daca exista ceva legal dat de minister care sa inchida rapid discutia fara sa ma frece cum vor
caif a scris: