Buna ziua as avea si eu cateva probleme pe care nu le pot intelege voi prezenta intrebarile punctual pentru a mi se raspunde corect.
Situatia este urmatoarea:
Presedintele unei asociatii ONG pentru educarea copiilor, a rupt legatura cu ceilalti membrii ai asociatiei s-au facut modificariile cu adunare generala in care a incetat din functia de presedinte, vice presedintele asociatiei a devenit acum presedintele, intrebarile sunt urmatoarele:
1. Daca in timpul exercitarii functiei de presedinte a semnat un bilet de ordine pentru efectuarea unei facturii si intre timp a incetat din functie, cui ii revine datoria: persoanei care a semnat pe biletul de ordine sau asociatiei?
2. Deoarece presedintele este de rea credinta si nu doreste sa ne dea certificatul de inregistrare fiscala in original, pentru a elibera unul nou cu modificare de sediu, unde am putea sa ne adresam pentru a putea executa aceasta modificare, avand in vedere ca noi nu avem originalul?( precizez ca primul certificat de inregsitrare fiscala a fost inscris la judecatoria sect 1 si acum dorim la judecatoria sect 2, conform sediului)
3.Vicepresedintele si presedintele asociatiei au pus banii la comun pentru proiectele desfasurate de asociatie, cum am putea sa impartim sumele efectuate de fiecare parte.? Tot odata dorim sa facem un contract de cedare a unor bunuri si a unor bloguri si siteuri catre fostul presedinte .
Daca informatiile nu sunt suficient de clare, va rog sa imi solicitati amanunte.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!