Buna ziua
In ce conditii pot semna urmatoarele acte in locul dir. general? (firma este SA , postul meu este director resurse umane.)
Actele in cauza:
Carti de munca (lichidari)
contracte de munca
decizii de incetare
decizii somaj tehnic
acte aditionale la contractul de munca
adeverinte banca
adrese oficiale catre primarie, administratia financiara etc.
Mai intai verificati in actele constitutive si eventual in contractul de mandat semnat de directorul general daca acesta poate delega aceste atributii.
Apoi verificati in ce masura semnarea actelor de mai sus este compatibila cu atributiile dvs (in mare exista compatibilitate, dar de ex daca solicitati Primariei eliberarea unui certificat de urbanism deja nu mai vad nici o compatibilitate).
Daca directorul general poate delega aceste atributii atunci el poate semna o imputernicire ptr dvs. Daca directorul general nu are dreptul sa delege aceste atributii ma tem ca este necesara o hotarare AGA.
1. Da, imputernicirea ar trebui sa contina lista actelor de semnat.
2. Imputernicirea o poate face din calitatea de reprezentant legal al societatii fara sa invoce vreo prevedere legala (bineinteles daca are dreptul sa delege atributiile)