am sediul societatii in Iasi si un sediu secundar in Bucuresti, insa toate declaratiile si plata contributiilor se face la Iasi, inclusiv pentru personalul din Bucuretsi, insa in curand am 10 persoane cu sediu in Bucuretsi si atunci stiu ca nu se mai procedeaza asa, sa platim la Iasi. Ce proceduri trebuie intocmite si cand? Care este legea in care se specifica?
Pentru punctul de lucru din Bucuresti se va obtine CUI (daca nu are) pentru ca depaseste 4 angajati punctul de lucru.
Se vor depune declaratii pentru angajatii din punctul de lucru de la Bucuresti la Bucuresti,chiar daca sediu social e la Iasi(declaratiile fiscale de salarii si cele pentru finante)
Orice persoana subiect al unui raport juridic fiscal, inclusiv operatorul economic, institutia publica si institutia publica locala, care are organizata o entitate, cu sau fara personalitate juridica, la alta adresa decat sediul social al subiectului respectiv, cu minimum 5 persoane care realizeaza venituri din salarii, are obligatia sa solicite inregistrarea fiscala a entitatii respective, ca platitoare de salarii si de venituri asimilate salariilor, la organul fiscal din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala in a carui raza teritoriala se afla adresa unde se desfasoara efectiv activitatea acelei entitati.
Daca punctul de lucru din Bucuresti are cel putin 5 salariati se face declaratie 100 cu adresa de Bucuresti a punctului de lucru si cu CUI-ul nou si se completeaza la impozit pe venit cu suma aferenta salariatilor respectivi.
OP-ul de plata a impozitului se face catre Bucuresti.
Declaratiile de somaj, CAS, comision ITM se depun la sediul firmei.