avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 117 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Reducere Transport public Bacau - varsta pana la care ...
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Reducere Transport public Bacau - varsta pana la care costurile sunt reduse

Bună ziua! Aş dori o informaţie pe care am căutat-o, dar nu am găsit-o... Care este legea ce specifică până la ce vârstă se dă reducere pt transport public. Eu am 24 ani împliniţi şi sunt studentă în primul an, la o universitate de stat, loc bugetat. Asta pentru că până la 26 de ani, stiam eu, se dau reduceri, de aceea am şi fost primită, admisă pe locurile bugetate... Când am vrut să îmi iau abonament cu reducere pt transportul public mi s-a spus, şi am fost refuzată, "pt că legea spune pâna la 24 ani se dau reducerile". As vrea să stiu dacă e adevărat...se contrazice cu ce stiu de la facultate. Mulţumesc mult!
Cel mai recent răspuns: ContSters106188 , utilizator 19:54, 18 Noiembrie 2010
Sunt niste reglamentari car corespunde la consiliul local, dar legea invatamantului zice clar: art 176(1)Elevii si studentii beneficiaza de tarif redus cu 50% pentru transportul local în comun, de suprafata si subteran, precum si pentru transportul intern auto, feroviar si naval, în tot timpul anului calendaristic.
---
(4)De prevederile acestui articol beneficiaza, de asemenea, elevii si studentii din învatamântul particular acreditat.

Eu nu am vazut o restrictie prin varsta. De asta cred ca nu ai gasti nici tu raspunsul la supusa restrictia.
O zi buna!
Tocmai asta e...ca nu gasesc raspunsul...dar maine am sa sun la societatea de transport sa intreb si sper sa primesc un raspuns mai detaliat decat cel primit de la casiera de la ghiseul de abonamente. Multumesc mult!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură