avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 948 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... cumul de functii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

cumul de functii

buna seara la toti "forumistii"
am tot citit raspunsuri diverse legate de contracte cu cumul de functii, dar in situatia mea cum este mai corect sa fac: sunt angajata cu 8 ore ca tehnician dentar , si acum vreau sa lucrez ca medic dentist 6 ore si tehnician dentar 2 ore in cadrul aceleiasi firme, cum modific CIM?
-Fac act aditional pentru reducerea timpului de lucru de la 8ore la 2 ore ca si tehnician dentar si un nou CIM pentru medic dentist cu 6 ore ?
Va multumesc.#-o
Cel mai recent răspuns: laurmed , utilizator 17:24, 3 Decembrie 2010
Vorbiti de doua situatii total diferite, deci trebuiesc doua CIM-uri.
Unul pentru o functie si o perioada de luccru, (medic-6 ore) si altul pentru tehnician-2 ore.
Nu conteaza ca este acelasi angajator.
consider ca legal e posibil sa aveti 2 c.i.m. -uri unul pentru functia de dr. cu 8h si celalalt tehnician 2h. banuiesc ca e vorba de firma privata ce v-ar retine sa nu aveti 2 c.i.m. ?
multumesc pentru postari in primul rand, si cea ce ma retine sa am 2 CIM sunt cei de la ITM care imi spun ca nu se poate sa am 2 CIM la aceiasi firma, nu au mai intalnit situatia asta si nu stiu cum sa inregistreze CIM.
spuneti-le de art. 35 c. mun. ca nu distinge in cazul dvs. intrucat este vorba de 2 calitati ce le puteti avea la aceeasi firma. sper sa ii convigeti! :)
laurmed a scris:

multumesc pentru postari in primul rand, si cea ce ma retine sa am 2 CIM sunt cei de la ITM care imi spun ca nu se poate sa am 2 CIM la aceiasi firma, nu au mai intalnit situatia asta si nu stiu cum sa inregistreze CIM.


Potrivit art.35 C.mun., este admisibil cumulul de funcţii chiar în interiorul aceluiaşi angajator. ... Ubi lex non distinguit, nec nos distinguere debemus :)

Alte discuții în legătură