Daca la o licitatie publica , in vederea indeplinirii criteriilor de calificare depun toate documentele solicitate conform documentatiei de atribuire mai putin un document aferent unui criteriu, pot doar pentru acesta din urma sa depun o declaratie pe proprie raspundere cf art 11 alin 4 din HG 925/2006 insotita de anexa?
Ma puteti ajuta cu un model pentru aceasta declaratie + anexa?
Asa cum este formulat art. 11 se pare ca puteti depune doar o declaratie pe langa celelalte documente prezentate si in plus mi se pare echitabil. De vreme ce initial puteti depune o declaratie pt toate documentele cu atat mai mult puteti depune declaratia si pt mai putine documente iar restul sa fie prezentate o data cu depunerea ofertei.
Toate documentele cu privire la criteriile de calificare cerute sunt cerute ca si conditie obligatorie. Doar ca pentru unul dintre ele vrem sa depunem aceasta declaratie pe proprie raspundere. Este in regula asa?
Daca se cere pentru demonstrarea indeplinirii acestui criteriu un document datat, iar ulterior cand mi se solicita transmiterea documentului in 3 maxim zile lucratoare, noi il transmitem, doar ca data eliberarii lui este de dupa data licitatiei, am putea fi descalificati (ex. certificat fiscal eliberat pe o data dupa cea a licitatiei)?
din cate cunosc acest certificat demonstreaza ca nu aveti datorii la stat iar solicitarea in general este ca documentul sa fie valabil la data depunerii ofertelor. daca legea permite completarea ulterioara iar certificatul este valabil in momentul prezentarii lui eu nu vad care ar fi problema, mai ales daca se dovedeste lipsa oricaror datorii la bugetul de stat.