avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 454 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensie de invaliditate; CAS
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensie de invaliditate; CAS

Buna ziua
Sunt pensionata medical din decembrie 2009 am fost la revizuirea medicala anuala am primit decizia medicala pentru anul urmator:
1 . as vrea sa stiu daca mai este nevoie sa merg personal cu decizia medicala la casa de pensii ?.
2. Pe decizia care am primito de la casa de pensii in josul paginii am specificate lunile 9, 11 - 2002; 3,5,12- 2004; 11, -2007; 12 -2008 ca nefiind valorificate pentru ca nu figureaza cu declaratii CAS inregistrate. Ce ar trebui sa fac ?
Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 10:00, 15 Decembrie 2010
1. Daca v-a fost inmanat un singur exemplar al deciziei medicale, inseamna ca serviciul de expertiza medicala va comunica el casei de pensii un exemplar, daca este cazul. Presupun ca v-a fost mentinut gradul de invaliditate. Casa de pensii nu emite o noua decizie de pensie de invaliditate decat atunci cand se schimba gradul de invaliditate.

2. Trebuie sa luati legatura cu fostul angajator. Fie acesta nu a platit CAS pentru dvs., fie a platit CAS dar nu a depus declaratiile nominale la casa de pensii. In primul caz, trebuie sa va judecati cu angajatorul (instanta competenta este tribunalul iar litigiul este scutit de plata taxei de timbru si a timbrului judiciar). In cel de-al doilea caz, trebuie sa-i solicitati sa depuna declaratiile nominale pentru lunile pe care le-ati mentionat in mesaj.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Incadrare in grad de invaliditate redialboss redialboss buna ziua am urmatorul diagnostic pus : diabet zaharat tip 2 complicat , retinopatie diabetica ... (vezi toată discuția)