buna seara,
sunt si eu un utilizator de internet in sistemul retea bloc. In urma cu doua zile furnizorul meu mi-a schimbat conexiunea de pe o retea legata la switch , intr-o retea de bloc care duce la fibra optica.Problema mea este ca in prima zi totul mergea perfect viteza era aproape de valorile contractuale,dar dupa doua zile persoana care administra switch-ul si care beneficia de gratuitate a fost si el legat la noua retea , moment in care la mine lucrurile sau inrautatit. Viteza foarte slaba , nu pot deschide doua ferestre in calculator ca merge foarte incet si mai mult decat asta ieri sa intrerup netul si culmea si aceea persoana a fost in aceeasi situatie . Rugamintea mea este , daca se poate , sa-mi spuneti ce-i de facut .Mentionez ca am facut sesizare telefonica in acest sens dar nu am cum sa-mi dau seama daca legatura nu e facuta pe IP-ul meu si ca acesta este motivul pentru care netul merge asa de rau .Multumesc
Intuiesc ca intre dumneavoastra si ISP exista un contract scris. In masura in care parametrii tehnici de functionare ai serviciului nu corespund cu cei inscrisi in contract cel mai bine ar fi sa procedati in felul urmator:
1. faceti sesizare la furnizor - in mod normal in contract trebuie scrisa o mentiune cu privire la termenul de remediere si valoarea downtime-ului. ANCOM obliga orice furnizor sa aiba inscrise aceste mentiuni. Lipsa acestora ar trebui sa va atraga atentia asupra calitatii de furnizor a ISP-ului.
2. daca problema nu se rezolva in termenul contractual sau, in cazul in care nu exista o astfel de mentiune, in maxim 2 zile puteti sa faceti o plangere la Protectia Consumatorului si eventual la ANCOM.
3. Conform dispozitiilor OPC in cazul in care serviciul nu este corespunzator specificatiilor inscrise in contract, puteti rezilia contractul fara plata unui sume cu titlu de dauna-interes.
Divulgare ip
coldea
Vreau sa ma lamuriti si pe mine asupra unui aspect.
Am postat pe un forum o opinie care a deranjat anumite persoane, acestea obtinand de la detinatorul ... (vezi toată discuția)