avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 557 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... informare - \"specializare\" procuror
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

informare - "specializare" procuror

sunt eleva in cls a12a si as vrea sa urmez fac de drep..si ca specializare-procuror...as vrea sa stiu mai multe despre asta...sa stiu la ce sa ma astept . multumesc.
Cel mai recent răspuns: amy22 , utilizator 15:29, 2 Ianuarie 2011
Concret,ce doriti sa aflati ?
In principiu,dupa ce terminati liceul si va promovati si ti bacalaureatul,aveti posibilitatea sa urmati cursurile unei facultati de drept.
cei care nu obtin note suficient de mari, la momentul absolvirii Institutului National al Magistraturii, pt.. a devenii judecatori , raman procurori.
Cei care doresc sa ajunga procurori,ajung procurori,daca absolvesc dupa facultate INM-ul.
Aceste mici ironii rautacioase nu isi au rostul,indiferent de resentimentele sau de parerile dvs despre o anume insititutie sau meserie.
User-ul doreste doar un sfat.
Ultima modificare: Duminică, 2 Ianuarie 2011
Radu Gabrian, Mediator
deocamdata, inscrie-te la facultate; apoi, pregateste-te pentru Institutul de magistratura si vei avea timp suficient sa intelegi ce poti face cu acea specializare ( daca, intre timp, nu te vei razgandi).
Un aboslvent al dreptului poate imbratisa mai multe profesii: cea de judecator, procuror, notar, avocat, consilier juridic, executor judecatoresc... vezi? o multime de opoturnitati.:)
Pentru mai multe detalii acceseaza site-ul CSM-ului, unde recent a fost postata viitoarea modalitate de recrutare a magistratilor.
Examen in trei etape, cu detalii pentru fiecare etapa
Deocamdata INM-ul este si se pare ca va ramane 2 ani, insa in timp pot sa apara modificari- ma refer pana la momentul cand vei absolvi dreptul --2016 ????