Buna ziua
am un salariat care pe data de 02.12.2010 i s-a suspendat contractul pt incapacitate temporara de munca, decizia am trecut-o in carnetul de munca. pe data de 01.02.2011 inceteaza suspendarea si isi reia activitatea.
Intrebarea mea este unde mai trec eu incetarea ?, in carnetul de munca nu mai am voie sa scriu incepand cu 01.01.2011.
Va multumesc
Registrul general de evidenta a salaritilor cuprinde urmatoarele elemente (art.3 alin.2 din HG.161/2006 actualizat):
a) elementele de identificare a tuturor salariatilor (numele, prenumele, CNP);
b) data angajarii;
c) functia/ocupatia conform specificatiei COR sau altor acte normative;
d) tipul contractului individual de munca
e) data si temeiul incetarii contractului individual de munca.
Dupa cum se observa, suspendarea contractului individual de munca nu implica modificarea unuia dintre elementele de mai sus.
Ca atare, daca veti avea o suspendare, indiferent care ar fi aceea, HG.161/2006 nu obliga angajatorul sa o transmita, mai ales ca REVISAL-ul nu are rubrica prevazuta pentru asemena situatii.
Pastrati actul la dosarul de personal al salariatului.
Atentie, incepand cu data de 01.01.2011, HG 161/2006 nu a suferit modificari.