Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →
Buna ziua,
Angajatorii care au obţinut aprobarea de păstrare şi completare a carnetelor de muncă la sediu: – vor proceda la completarea acestora conform Anexei 1 – model mai jos in articol.
- începând cu data de 01.02.2011 şi până la data de 31.03.2011 carnetele de muncă astfel completate vor fi prezentate la I.T.M., după o eventuală programare, în vederea certificării şi contrasemnării, pentru legalitate, a înscrierilor efectuate
- vor proceda la eliberarea acestora titularilor, în mod eşalonat, până la data de 30.06.2011, pe bază de proces verbal individual de predare-primire.
.....
ca eu azi am intrebat la ITm Bucuresti si ei nu stiau nimic, mi-au zis sa ma uit la tv si daca aflu ceva fac acel proces verbal si le aduc cartile de munca, asa ca am ramas fara replica si am plecat spunandu-le ca de fapt ei ar trebui sa ne indrume cum sa facem nu sa asteptam informari la tv dar ma rog....asta e ITM-ul ....cu multumiri,