Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului a menţiunii privind schimbarea sediului comercianţilor sau a sediului sucursalelor acestora în acelaşi judeţ:
1. Cerere de înregistrare (original);
2. Hotărârea adunării generale a asociaţilor/ acţionarilor decizia asociatului unic/ decizia CA/decizia directoratului sau, după
caz, actul adiţional la actul constitutiv (original);
3. În cazul schimbării sediului regiilor autonome, societăţilor cooperative şi organizaţiilor cooperatiste de credit, se vor depune, după caz:
- hotărârea Consiliului de administraţie aprobată de ministerul de resort, pentru RA de interes naţional, iar pentru RA de
interes local, de autoritatea administraţiei publice locale (original);
- pentru societăţile cooperative hotărârea organului statutar (original);
- pentru organizaţiile cooperatiste de credit: hotărârea adunării generale a membrilor cooperatori sau actul adiţional
modificator (original).
4. Documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social, înregistrat la administraţia financiară în circumscripţia căreia se situează imobilul cu destinaţie de sediu social;
5. Certificatul emis de administraţia financiară competentă, care certifică faptul că pentru imobilul cu destinaţie de sediu social nu a fost înregistrat un alt document ce atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil, cu titlu
oneros sau gratuit;
6. Declaraţia pe propria răspundere în formă autentică privind respectarea condiţiilor referitoare la sediul social, în cazul în care, din certificatul emis potrivit pct. 7 rezultă că sunt deja înregistrate la administraţia financiară alte documente care atestă înstrăinarea dreptului de folosinţă asupra aceluiaşi imobil cu destinaţie de sediu social;
7. Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip, original);
8. Certificatul de înregistrare şi după caz, anexa/anexele (originale*);
8. Certificatul de înregistrare şi după caz, anexa/anexele (originale*);
9. Actul constitutiv actualizat;
10. Declaraţia-tip pe propria răspundere (original), semnată de asociaţi sau de administratori din care să rezulte, după caz, că:
- persoana juridică nu desfăşoară, la sediul social, activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani
- persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitarveterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii, pentru activităţile precizate în declaraţia-tip (model 3).
11. Dacă este cazul:
- alte avize prealabile prevăzute de legile speciale (copie);
- împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească
formalităţile legale (original).
12. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
- taxe de registru;
- tariful de publicare în Monitorul Oficial, Partea a IV-a.
da si ce este mai important certificatul constatator si CUI in original, eu va recomand sa mai adaugati coduri caen daca previzionati ca in viitor le veti folosi daca tot modificati toate documentele.(eventual schimbarea denumiri, administratorului, cesiune parti sociale)
NOROC!