In momentul in care am mers sa obtin acordul administratorului pentru sediul social, acesta mi-a impus sa semnez o conventie anuala prin care ma oblig sa achit o suma in plus la intretinere lunar (in temeiul art.36 din Norme Metodologice din 19 dec 2007, aplicare a legii 230/2007), desi domeniul meu de activitate nu presupune un numar de angajati si nici trafic generat de clienti (traduceri efectuate pe internet).
Fiind nevoit sa obtin semnatura sa, am semnat conventia, pentru a putea merge la ONRC. Pot cere o reexamniare sau anulare a respectivei conventii intrucat spre deosebire de mine, alte firme de pe aceeasi scara care platesc aceeasi suma au trafic intens si angajati (centru medical, respectiv salon cosmetica).
Daca puteti demonstra,ca nu exercitati o activitate care sa implice trafic intens si angajati la acest moment(cu facturi,alte documente din care sa reiasa activitatea dumneavoastra actuala pe internet),puteti cere anularea conventiei in instanta,dupa o notificare adresata asociatiei de locatari prin care solicitati anularea,cu raspuns de refuz scris din partea acesteia.Asociatia trebuie sa va dea un raspuns scris in maxim 30 de zile.E importanta aceasta procedura prealabila in instanta.
Insa ,tineti cont,ca nu reiese aceasta activitate pe internet doar din codul caen trecut la activitatea principala,va trebui sa demonstrati aceasta activitate- prin intermediul mijloacelor de comunicare-internet,fara trafic la sediul societatii dumneavoastra.Legea stipuleaza,ca societatile sa plateasca o suma in plus,in conditiile in care isi desfasoara activitatea la sediul social,ceea ce este si cazul dumneavoastra pina la proba contrara.