avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 563 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... semnare contracte fara drept de semnatura
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

semnare contracte fara drept de semnatura

Am lucrat timp de un an la o societate, in care pe parcursul acestui an am semnat zeci de contracte de prestari servicii, facturi, chitante, avand postura de director. Firma in sine nu avea declarat punct de lucru sau filiala, sediul social al acesteia aflandu-se in alt judet. Dupa ce mi-am dat demisia de la aceasta soicietate, administratorul societatii ma ameninta cu plangere penala, acuzandu-ma ca am semnat contracte fara a avea drept de semnatura. Cum pot sa contracarez aceasta acuzatie, dupa mine puerila, tinand cont ca pana la data plecarii mele din acea societate, administratorul nu a avut astfel de procese de constiinta. Se poate invoca o practica in aceasta situatie, sau raman de "prost"?
Cel mai recent răspuns: Stirbu Mihai , utilizator 09:30, 4 Mai 2008
cristian.silasi a scris:

Am lucrat timp de un an la o societate, in care pe parcursul acestui an am semnat zeci de contracte de prestari servicii, facturi, chitante, avand postura de director.

Cand ati fost angajat in functia de director nu ati primit si o fisa a postului? Ce atributii aveati in aceasta societate?
nu am primit nicio fisa a postului, dar mi s-au dat facturi, chitante, stampila, deci se subintelege ca aveam toata partea financiara asupra mea. Totodata, lunar, administratorul societatii imi cerea telefonic sa achit salariile angajatilor din incasarile cash si sa ii trimit sume de bani in contul societatii sau al lui personal. Nu am avut semnat decat un simplu contract de munca, si ala in alb, deoarece toate contractele au fost semnate asa, eu trecand numele angajatilor, ei semnand...si apoi le-am trimis prin curierat rapid la sediul societatii. Nu am avut contract de management, de mandat sau alt tip de contract. Tineam un semi registru de casa in format electronic, pe care il listam zilnic si anexam fisele la facturile/chitantele sau alte dovezi de plata, pe care le trimiteam la finele lunii prin curierat la sediul social al firmei.
cristian.silasi a scris:

nu am primit nicio fisa a postului, dar mi s-au dat facturi, chitante, stampila, deci se subintelege ca aveam toata partea financiara asupra mea.


Cum vi s-au dat aceste documente??si stampila??
A se avea in vedere Codul muncii, Codul fiscal, Legea contabilitatii nr.82/1991, republicata , Ordinul ORDIN 2226
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE din 30.12.2006 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile.

pentru fiecare in parte s-a intocmit un proces verbal si am semnat de primire, la fel..la plecare le-am predat pe baza unui proces verbal. www.avocatnet.ro/content/for...
Raspunde
"Administratorul poate delega una sau mai multe din atributiile lui altor persoane fizice si juridice, potrivit deciziei administratorilor, confirmata de AGA. Pana la confirmarea transferului, administratorii raman raspunzatori solidar cu persoanele carora le-au transferat din atributii."

Alte discuții în legătură

Chitantier - tipizat sau nu? ContSters156394 ContSters156394 Va salut. Am auzit recent o chestie care m-a uimit si am vrut sa intreb pe cineva in cunostinta de cauza, ca sa lamuresc. Este adevarat ca un chitantier poate ... (vezi toată discuția)
Decizie numerotare facturi ana & maria ana & maria doamnele de la audit imi cer o decizie tip de numerotare facturi . daca are cineva un model va rog ajutati un biet ... (vezi toată discuția)
Documente ONU EMIL ONU EMIL Am instrainat un S.R.L unei persoane cu domiciliul intr-o alta localitate.In P.V.am predat contabilitatea si stampila 2.Facturile,chitantele si stampila 1 au ... (vezi toată discuția)