Postul de director, chiar daca societatea nu a specificat punctul de lucru, filiala sau sucursala, este acelasi in orice societate comerciala. Difera doar intinderea obligatiilor (care, asa cum au raspuns si colegii mei, era necesar sa fie trecute in fisa postului). Din moment ce administratorul societatii v-a transmis stampila societatii, inseamna ca erati in drept sa semnati acele acte in numele societatii.Mai mult, ati lucrat cu conturile bancare ale firmei, deci, la banca unde firma avea conturi s-a transmis specimenul dumneavoastra de semnatura si banca a acceptat semnatura ca valabila. Raspunderea care este antrenata este a societatii si in special a managerului general de la sediul social al firmei, deoarece cunosteau aceasta situatie si au acceptat-o in mod expres, sau tacit (nu are importanta). Atata timp cat ati fost organ cu atributiuni de coordonare si conducere si nu un organ executiv, actele si faptele indeplinite de dumneavoastra, au fost in numele si pentru societate. Astfel ca daca societatea nu a inregistrat prejudicii in perioada cat ati condus respectiva unitate, nu puteti fi acuzat de nimic. Este altceva daca, prin deciziile pe care le-ati luat ati prejudiciat societatea, deoarece acestea v-ar putea fi imputabile, desi si aceste decizii ar fi fost normal sa fie aprobate de la centru. Verificati cum s-a facut auditul pe acesta societate, care era fisa postului dumneavoastra si, daca apar probleme, adresati-va cu incredere unui avocat. Curaj!