avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 707 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Permis suspendat
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Permis suspendat

daca am permisul suspendat si am promovat testul grila,dar am mai avut permisul suspendat in ultimii doi ani,atunci nu am avut reducere a suspendarii,fiind retinut doar 30 zile,daca merg in audienta la comandantul de la serviciul circulatie,am vreo sansa sa m-i se reduca suspendarea?
Poate sa dispuna legal asa ceva?
Cel mai recent răspuns: pingitzer , utilizator 15:09, 17 Februarie 2011
Daca ati mai beneficiat in ultimii doi ani, nu mai aveti nici-o sansa.
Am avut suspendat permisul de conducere anul trecut in martie,dar numai pe 30 zile,nu am cerut reducerea termenului de suspendare,ca atare nu am beneficiat de asta.Acum am o suspendare de 90 zile,lucrez ca sofer si am mare nevoie de permis.
Am dat testul grila de 15 puncte,l-am luat cu maxim,(15 din 15),ce vreau sa stiu e ca daca ma duc in audienta la comandantul circulatiei,el are puterea legala de a dispune reducerea perioadei de suspendare sau legea nu-i permite acest lucru?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Retinere permis, amenda, sustinere examen pentru circulatie cu numere rosii expirate ruxandra-daniela20 ruxandra-daniela20 sunt foarte indignata de ceea ce se intampla in justitia din Romania......... va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti daca este normal sa se intample asa sau ... (vezi toată discuția)
Reducere suspendare permis auto neacordata... romulus1974 romulus1974 Buna ziua, am fost prins cu numere rosii expirate de o zi , nu mai conteaza a inceput tot calvarul parchet ,politie bla ,bla a sosit hotararea 300 ron amenda ... (vezi toată discuția)