avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 544 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil in cazul studentelor
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil in cazul studentelor

buna ziua ,am si eu o intrebare in legatura cu indemnizzatia pt copiii,sunt studenta la zi in anul 3,casatorita si am vrea sa concepem un bebe,intrebarea mea pt dvs este,daca voi naste la anul in 2012 inaintea licentei voi beneficia de aceasta indemnizatie?specific ca licenta se da in iulie,iar eu nu am nici o intrerupere de studiu!
Cel mai recent răspuns: roxyy23 , utilizator 18:13, 20 Februarie 2011
Veti beneficia de indemnizatie pentru CCC deoarece, conform OUG 111/2010, in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului este luata in calcul si perioada in care persoana in cauza "frecventeaza, fara intrerupere, cursurile de zi ale invatamantului preuniversitar sau, dupa caz, universitar si postuniversitar la nivelul studiilor universitare de masterat, organizat potrivit legii, in tara sau intr-un alt stat membru al Uniunii Europene, intr-un domeniu recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu exceptia situatiei de intrerupere a cursurilor din motive medicale".
va multumesc frumos pt raspuns

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Indemnizatia de crestere a copilului adina8 adina8 daca sunt studenta anul 3 la FR beneficiez de indemnizatia pentru cresterea copilului? (vezi toată discuția)
Indemnizatie pentru cresterea copilului, mama studenta aura_pirva35 aura_pirva35 Buna ziua. Am o nepoata in anul 3 de facultate , insarcinata . Fiind studenta poate beneficia de indemnizatie de crestere a copilului? Multumesc anticipat. (vezi toată discuția)