Buna ziua ,
Ma intereseaza ce pot face pt a adauga un al doilea administrator la firma mea. Am sunat la ONRC si am intrat si pe site-ul lor si am vazut ca tb specimen semnatura, act constitutiv modificat, declaratie a noului administrator si o cerere a lor.
Intrebarile mele sunt :
- Cum tb sa sune declaratia ?
- Actul constitutiv il pot reface si adauga pe langa administratorul vechi pe cel nou sau m trebuie sa scriu ceva in plus in el cum ca este reactualizat?
Este neaparata nevoie de notar la actul constitutiv si declaratie ?
Am vazut azi pe site-ul ONRC noile texe ale Monitorului Oficial , nu stiu dc sunt corecte sau nu : 100lei /pg ?
Aveti pe site onrc si modelul de declaratie
[ link extern ]
specimeul de semnatura se poate da in fata unui notar sau direct la reg. com.
declaratia si actul constitutiv pot fi atestate de avocat (puteti pune titlul actului - act constitutiv actulaizat la data de ...).
:offtopic: cand aveti ceva de adaugat editati primul post nu adaugati un altul.
Nu trebuie atestat.