Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Pe perioada in care societatea are activitatea suspendata:
•nu se emit si nici nu se inregistreaza chitante si facturi,
•evidenta contabila se tine la 3 luni,
•bilanturile contabile se depun la 6 luni si 1 an,
•se pot face plati (telefon, rate credite etc),
•se pot face incasari in urma contractelor derulate anterior suspendarii, dar numai prin banca (pentru ca este interzisa emiterea de facturi si chitante),
•se pot face plati prin banca la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale,
•capitalul social poate fi retras din contul de capital (in caz de nevoie poate fi virat in contul curent pentru efectuarea de plati),