avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 509 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... antet chitantiere
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

antet chitantiere

asociatia are angajata o firma ce tine contabilitatea ..chitantierele emise nu tre sa poarte antetul asociatiei? actele aferente activitatii asociatiei nu tre sa stea la sediul asociatiei?asociatia nu tre sa aiba o arhiva din care sa reiese activitatea asociatiei?
Cel mai recent răspuns: ContSters42967 , utilizator 12:20, 14 Iunie 2008
dvs. nu tre sa ne spuneti despre ce asociatie este vorba??
Nu tre sa cititi mai intai contractul cu firma de contabilitate?

daca apreciati ca va intereseaza un raspuns, reveniti cu explicatii suplimentare.
imi pare rau..credeam ca este un forum despre asociatiile de proprietari.Din contract: s a convenit...cap ll...asociatia incredinteazaadministratorului organizarea si gestionarea activitatii administrative a asociatieipe baza unui comision...dar art 22.(8) din 230/2007 stipuleaza...Pentru incasarile in numerar asociatia de proprietari are obligatia sa emita chitante care vor cuprinde obligatoriu urmatoarele date: numarul de ordine, in baza unei serii, care identifica chitanta in mod unic; data emiterii facturii; denumirea/numele, adresa si codul de inregistrare fiscala ale asociatiei de proprietari pentru care se emite chitanta. Pe chitanta pe care am primit o poarta antetul societatii si numele meu si strada..nimic alceva prin care sa ateste apartenenta mea la asoc de propr.
si stiam ca nu " tre "sa scriu asa dar...cred ca amnimerit intr o pasa mai proasta..asta e..asa s moldovenii..mai comozi, cu stima,musac
ps.sunt din iasi
intrebarea era..daca termoservice sau INAAP ,firme ce se ocupa cu incasarea banilor pt ch.de intretinere,nu trebuie sa elibereze chitantele cu antetul asociatiei din care fac parte.Presedintele spune ca asociatia nu are nici un act din care sa reiasa problemele asociatiei.Este corect ca asociatia sa nu aiba acte pt arhiva ?
musac a scris:

ps.sunt din iasi
Presedintele spune ca asociatia nu are nici un act din care sa reiasa problemele asociatiei.Este corect ca asociatia sa nu aiba acte pt arhiva ?

Este obligatoriu sa aibe arhiva si aceasta se pastreaza conform legislatiei in vigoare. Vedeti ca s-a mai discutat problema arhivarii se site.
multumesc. Firmele ce se ocupa cu incasarea banilor pt ch.de intretinere, nu trebuie sa elibereze chitantele cu antetul asociatiei de proprietari?
Cum pot dovedi ca am platit asociatiei din care fac parte,daca pe chitanta figureaza numai antetul firmei prestatoare?

Alte discuții în legătură

Antet chitante proprietaru proprietaru asociatia noastra a angajat o societate pt administrare si contabilitate,As dori sa stiu daca chitantele primite pt plata ch de intretinere nu trebuie sa ... (vezi toată discuția)
Emitere chitante gambette gambette Brusc administratorul a renuntat la chitantele tipizate personalizate speciale pt. asoc. de proprietari si emite chitante redactate la PC si printate la ... (vezi toată discuția)
Situatie incasari cote intretinere akadea akadea va prezint o situatie pe care o intalnesc si sunt in cautarea unor opinii despre cum ar trebui procedat. in urma demiterii administratorului asociatiei, se ... (vezi toată discuția)