De la comp. resurse umane ,se va anunta la ANFP scoaterea la concurs a postului de secretar care este vacant.Indeplinesc conditiile ,dar ma tem de "aranjamentele " care se pot face .Am mai trecut printr-o experienta similara ,am suferit mult si tare as dori sa nu mai trec prin asa ceva. As vrea sa stiu cum procedeaza ANFP-ul care organizeaza concursul ,pentru ca am inteles ca se poate da concursul si la Consiliul Judetean,daca se solicita acest lucru de catre primarul nostru.V-as ruga mult ,cine cunoaste procedura la ANFP,teoretic o stiu ,m-ar interesa unele sfaturi pentru a afla ce surprize neplacute pot avea in cazul mai multor candidati din afara primariei.Primarul ma sustine,dar ma tem de unele interventii politice .
planul de ocupare a functiilor publice nu se avizeaza de catre ANFP ci , daca ANFP-ul nu trimitre observatii cu privire la continului lui in termen de 45 zile, se aproba de catre consiliul local prin HCL. Cred ca in cazul de fata Primarul poate retrimite Planul modificat urmand sa fie aprobat de catre consiliu in forma dorita de dv. Succes!
Si promovarea se face tot prin concurs.
Promovarea in functii publice de conducere
Art. 140. - Functionarii publici pot promova intr-o functie publica de conducere vacanta, pe baza de examen sau concurs.
Art. 141. - Concursul sau examenul pentru promovare in functiile publice de conducere se organizeaza cu incadrarea in fondurile bugetare alocate, in conformitate cu competentele stabilite conform legii pentru organizarea concursului de recrutare.
Art. 142. - (1) Componenta comisiei de concurs, respectiv a comisiei de solutionare a contestatiilor se stabileste conform regulilor prevazute prin prezenta hotarare pentru concursul de recrutare.
(2) Prevederile art. 16-72 se aplica in mod corespunzator.
Art. 143. - Dosarul de concurs depus de catre candidati la concursul de promovare in functii publice de conducere va contine in mod obligatoriu:
a) formularul de inscriere prevazut in anexa nr. 3;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
d) copie de pe diploma de masterat sau de studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice;
e) copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice.
Sa se scoata postul exact cu gradatia dvs.,poate cealalta persoana nu are aceeasi clasa,grad profesional.Ce spuneti stimati colegi?Cei de la resurse umane poate ne spun cum poate fii ajutat colegul nostru sa nu fie ,,lucrat,,de cei de la judet.
Pentru anul 2011 nu s-a mai luat in calcul Planul de ocupare al functiilor publice avand in vedere aparitia OUG 63/2010 . A fost emis un Ordin al Presedintelui ANFP in acest sens. Primarul hotareste cum se ocupa postul de conducere de secretar, nu ANFP . Aceasta institutie pune in aplicare solicitarea conducatorului institutiei unde se regaseste postul vacant, in sensul ca organizeaza examenul/concursul, restul emana de la primar.