Buna ziua,
Ma numesc F. si lucrez sau ar trebui sa lucrez ca sofer autocamion de mare tonaj, dar pentru ca nu am obiectul muncii, de cca 3 luni de cand am fost preluati de o S.C. ... S.A. (adica cumparati la pachet), imi desfasor activitatea intr-un depozit de materiale ca muncitor necalificat sau orice alceva. De curand mi s-a propus sa imi schimb incadrarea din sofer in stivuitorist (posed atestat ISCIR) dar pentru aceeiasi bani, in schimb imi cresc responsabilitatile prin Fisa Postului cum ar fi : - raspund de marfa din magazie, execut operatii de receptie marfa, eliberare marfa, inventar sau execut orice alte ordine primite de la seful meu erarhic.
Acum intrebare pe care mi-o pun este :
• sofer – stivuitorist este o avansare sau o retrogradare ?
• am dreptul si la o negociere salariala sau ar trebui sa ma multumesc cu acelasi salar si asa mic comparativ cu colegii mei soferi
• daca in actul aditional scrie ca celelalte clauze nu se modifica, (chiar daca imi schimba codul specific noului post stivuitorist), e posibil sa pierd cele trei zile in plus la concediu de care am beneficiat ?
• pierd sporul de conditii grele ?
• ce se intampla in cazul in care refuz sa accept noul post in conditiile « proaste »pe care le ofera ei si dat fiind faptul ca nu ma poate concedia pana peste 1 an (asa e semnat CCM ).
• daca refuz ce voi face in continuare ? _ ma prezint zilnic la lucru, ma poate obliga sa execut alte activitati in afara pentru ceea ce am fost angajat ? (adica sofer, cum rezulta si din FP)
• in conditiile in care as accepta e normal sa imi schimbe programul de lucru alternativ / saptamana de la 07.00-15.30 o saptamana si de la 09.00-17.30 alta saptamana ?
• ....cum se face asta, la bunul plac al managerului sau trebui sa aibe si acordul salariatilor ? (in conditiile in care s-a lucrat normal 07-15 la vechea firma si in continuare CM trebuie respectat inca un an de la data preluarii, dupa care se pot face si reduceri daca este cazul... cu disponibilizari colective)