avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 582 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Schimbarea profesiei (unui angajat) - alternativa ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Schimbarea profesiei (unui angajat) - alternativa impusa sau negociata?

Buna ziua,
Ma numesc F. si lucrez sau ar trebui sa lucrez ca sofer autocamion de mare tonaj, dar pentru ca nu am obiectul muncii, de cca 3 luni de cand am fost preluati de o S.C. ... S.A. (adica cumparati la pachet), imi desfasor activitatea intr-un depozit de materiale ca muncitor necalificat sau orice alceva. De curand mi s-a propus sa imi schimb incadrarea din sofer in stivuitorist (posed atestat ISCIR) dar pentru aceeiasi bani, in schimb imi cresc responsabilitatile prin Fisa Postului cum ar fi : - raspund de marfa din magazie, execut operatii de receptie marfa, eliberare marfa, inventar sau execut orice alte ordine primite de la seful meu erarhic.
Acum intrebare pe care mi-o pun este :
• sofer – stivuitorist este o avansare sau o retrogradare ?
• am dreptul si la o negociere salariala sau ar trebui sa ma multumesc cu acelasi salar si asa mic comparativ cu colegii mei soferi
• daca in actul aditional scrie ca celelalte clauze nu se modifica, (chiar daca imi schimba codul specific noului post stivuitorist), e posibil sa pierd cele trei zile in plus la concediu de care am beneficiat ?
• pierd sporul de conditii grele ?
• ce se intampla in cazul in care refuz sa accept noul post in conditiile « proaste »pe care le ofera ei si dat fiind faptul ca nu ma poate concedia pana peste 1 an (asa e semnat CCM ).
• daca refuz ce voi face in continuare ? _ ma prezint zilnic la lucru, ma poate obliga sa execut alte activitati in afara pentru ceea ce am fost angajat ? (adica sofer, cum rezulta si din FP)