avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 945 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Student roman la drept in strainatate - ma ajuta ...
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Student roman la drept in strainatate - ma ajuta cineva cu o nelamurire ?

Sunt student la drept in anul 1 in Franta si vreau sa imi dau mai tarziu examenul de barou sa devin avocat sau examenul la magistratura pentru a urma o cariera de procuror. As vrea, de asemenea, ca mai tarziu sa ma intorc in Romania. Daca as fi avocat sau procuror, mi se "echivaleaza" cumva experienta si diploma ? trebuie sa dau un examen de echivalare cunostiintelor juridice ? Majoritatea celor de pe forum sunt deja bagati in ale dreptului deci as prefera sa nu aud ca nu se poate fiindca dreptul francez e ca cel roman, ca acolo e asa si aici e asa, asta imi spun cei care sunt la medicina deci as dori pe catposibil, un raspuns legat la mutarea mea in Romania si la ce ar trebui sa fac pentru a-mi echivala meseria. Multumesc mult :D
Cel mai recent răspuns: Vlad-Fr , utilizator 04:10, 18 Martie 2011
echivalarea unei diplome de absolvent de drept care a urmat o facultate in strainatate este reglemantata explicit de legea nr 51/1995 modificata prin legea 255/2004.
fiind student la drept, o sa va fie usor sa intelegeti care sunt pasii de urmat.
av zagrean
Va multumesc foarte mult pentru raspunsul rapid si la obiect :D:D:D

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Absolvent de drept in franta, poate profesa in romania? Silvia  Aldea Silvia Aldea Un absolvent (cetatean roman) al Universitatii de Drept din Lyon Franta (Jean Moulin) poate profesa in Romania in baza diplomei de licenta eliberata de cei din ... (vezi toată discuția)