Titlul poziţiei: Manager de Proiect
Locul angajării:
Secţia/Unitatea:
Proiectul:
Durata angajării: Un an de zile, cu o eventuală extensie. O perioadă de încercare de trei luni este aplicabilă.
Raportare: Managerul de proiect va lucra în coordonare strânsă cu celelalte departamente din unitate.
Descrierea Generală a Poziţiei:
Managerul de proiect îşi îndeplineşte responsabilităţile sale în strânsă coordonare cu ªeful de Programe şi Comitetul de Coordonare a Proiectului (CCP).
Este responsabil pentru implementarea cu succes a activităţilor proiectului şi atingerii rezultatelor planificate în proiect. Supraveghează desfăşurarea zilnică a proiectului şi gestionează echipa proiectului.
Participa la diferite şedinţe sectoriale şi tematice relevante sau şedinţele organizate de instituţii de stat, va însoţi consultanţii internaţionali pe parcursul misiunilor lor şi va fi la curent cu activităţile noi din sector finanţate de alţi donatori.
Sarcini şi responsabilităţi specifice:
· De a asigura transformarea efectivă şi la timp a resurselor proiectului în activităţi şi produse concrete, care vor duce la atingerea rezultatelor scontate;
· De a fi responsabil pentru managementul zilnic al proiectului – organizaţional şi conceptual;
· De a asigura un circuit informaţional adecvat, discuţii şi feedback dintre diferiţi actori;
· De a acţiona ca conducător al echipei şi de a superviza activitatea personalului proiectului;
· De a întocmi planuri detailate de lucru trimestriale (pentru 3 luni) şi de a monitoriza respectarea implementării acestora;
· De a asigura executarea la timp a activităţilor;
· De a organiza şi coordona procurarea de bunuri şi servicii în cadrul proiectului;
· De a pregăti rapoartele trimestriale ale proiectului, pentru Comitetul de Coordonare, cît şi alte rapoarte necesare;
· De a facilita şi participa la identificarea şi selectarea personalului proiectului, consultanţilor naţionali şi contractorilor în cooperare cu CCP; de a formula şi pregăti versiunile draft pentru termenii de referinţă/fişe de post
· De a formula specificările pentru echipament, bunuri, ce urmează a fi procurate în cadrul proiectului;
· De a ghida lucrul consultanţilor şi contractanţilor, supraveghind desfăşurarea activităţilor conform planului de lucru negociat;
· De a facilita cooperarea dintre şi între consultanţii/experţii pe termen scurt şi partenerii proiectului
· De a participa la toate evenimentele proiectului, asigurând pregătirea adecvată a acestora.
Calificări şi deprinderi
· studi superioare de lunga durata ;
· Minimum cinci ani de experienţă de lucru în proiecte, organizaţii non-guvernamentale, instituţii publice sau organizaţii internaţionale în domeniul dezvoltării sociale, experienţa de desfăşurare a activităţilor legate de proiect este un avantaj;
· Abilităţi în managementul administrativ şi financiar al proiectelor de dezvoltare şi de cooperare cu oficialii guvernamentali, ONG-uri şi mass-media;
· Experienţă de lucru cu societatea civilă şi în procese participatorii;
· Cunoaşterea excelentă a unei limbi de circulatie internationala;
· Deprinderi excelente de comunicare, interpersonale inclusiv;
· Cunoaşterea bună a Word şi Excel este necesară.
Termenii şi condiţiile de prevedere a serviciului
Managerul de proiect este angajat printr-un contract
Managerul de proiect nu trebuie să intre în nici o activitate de lucru sau de afaceri, remunerată sau neremunerată, pe perioada de lucru în proiect fără acordul în scris al conducerii unitatii.