In institutia in care lucrez, evidenta mijloacelor fixe,in registrul de evidenta, este tinuta de catre gestionar, salariat ce face parte din serviciul administrativ.(este vorba despre evidenta numerelor de inventar). Nelamurirea mea este asupra evidentei obiectelor de inventar. Trebuie trecute intr-un registru separat? Iar obiectele de inventar trebuie sa aiba numar de inventar? Pt. ca sunt anumite obiecte pe care nu poti da numar, fizic vorbind.
Mentionez ca ele sunt inregistrate in magazia unitatii, apoi sunt trecute in fisa individuala a salariatului. Dar mai sunt si alte obiecte pe care nu le poti trece in fisa individuala pt. ca nu sunt in folosinta directa a salariatului, de ex. o pompa care s-a montat in put, etc. As dori sa faceti referire si la baza legala, in eventualitatea unui raspuns.
Va multumesc!
Nota de rebut/pv casare
teiu
situatie: in cazul in care un container prezinta defecte majore sau se distruge ca urmare a manevrarii sau a transportarii dintr-un loc de depozitare in altul ... (vezi toată discuția)
Gestionar sau nu ?
sabinna
O persoana are in gestiune toate calculatoarele din societate.
Acestea sunt folosite de salariati in indeplinirea sarcinilor de serviciu fiind preluate de ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.