propun deschiderea unui topic pt dobandirea si apoi aplicarea semnaturii electronice in cazul asociatiilor de proprietari, deoarece mai e putin pana la 1 iulie 2011. cum ati procedat? cat a durat pana la obtinerea semnaturii electronice? etc.
Sunt 3 societati care furnizeaza acest serv:certsign,transped,digisign.Costul achizionarii stick-ului este de 60 euro pt prima data iar dupa aceasta,reinoirea anuala a posibilitatii depunerii declaratiilor este de 20 de euro.Restul informatiilor sunt pe adresele de iweb a acestor firme.Succes !
am inteles ca din mai 2011, pt asoc de prop. devine obligatoriu depunerea declaratiilor de venit la fisc numai in sistem on-line cat si nevoia de semnatura electronica. cum este pana la urma ? nu putem sa depunem declaratiile direct la fisc, pe hartie? fara on-line si semnatura electronica, care costa destul de mult 50euro cel putin.
Se pot depune declaratiile pe suport hartie insotit de cd,stick,discheta pana la data de 1 iulie 2011.Dupa aceasta data,declaratiile se pot depune numai folosind sistemul on-line.Un pas inainte !
Nu la cele 3 firme acreditate "sa va dea" semnatura electronica ma refeream ci la firme de contabilitate care pot sa trimita ele aceasta declaratie pe baza unui contract de prestari servicii incheiat cu dumneavoatra asociatie si la un pret mai mic, un fel de abonament lunar.