avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 566 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Domeniu de activitate
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Domeniu de activitate

Ce domeniu de activitate pot avea la infiintarea unui srl care va avea ca domeniu de activitate importul si distributia de produse uz medical veterinar (seringi, ace, branule, fire sutura, aparatura medicala, etc). Mentionez ca nu sunt medic nici, uman nici veterinar deci nu pot avea codul 7500 care sa cuprinda toate activitatiile veterinare.

Celelalte companii cu profil asemanator au cod caen 4646 dar ele distribuie si produse medicinale.

De asemenea, va rog sa imi spuneti daca pana imi gasesc un depozit(si mai acopar din cheltuieli) pot sa depozitez produsele la sediul social.

Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: doradragan , utilizator 20:19, 8 Mai 2011
Nu, nu puteti depozita produsele la sediul social, trebuie sa fie un depozit autorizat.
Aveti pentru comert cu amanuntul al acestor produse: 4774 si pentru comertul cu ridicata 4646
Totodata trebuie sa adaugati si 5210-Depozitari
Ultima modificare: Sâmbătă, 7 Mai 2011
ContSters202274, utilizator
O sa fie comert doar cu ridicata. Referitor la depozitarea la sediul social avocatul meu mi-a spus ca pentru inceput (neavand rulaj mare pot sa imi depozitez marfa si la sediul social), altii mi-au spus ca am nevoie de un depozit/punct de lucru.

Exista vreo lege care mentioneaza ca nu pot stoca produsele la sediul social?
Ce inseamna sediu social? Apartament la bloc?
Da.
Pe declaratia pe care o veti completa la registrul comertului la sediul social va trebui sa autorizati acest cod. Veti fi o victima sigura a celor de la Directia sanitara si Sanitar-veterinara pentru ca vor veni in mare viteza cand vor vedea ca intr-un apartament de bloc d-voastra depozitati asa ceva. Dar ma rog, este optiunea si riscul pe care doriti sa vi-l asumati d-voastra.

Alte discuții în legătură