Documentele necesare pentru înregistrarea menţiunilor privind înfiinţarea de sedii secundare care nu au statut de sucursale (agenţii, reprezentanţe, etc.) - art. 43 alin. (3) din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările
ulterioare*:
1. Cerere de înregistrare (original);
2. Hotărârea adunării generale a asociaţilor/acţionarilor/decizia asociatului unic/decizia consiliului de administraţie/directoratului, în cazul în care este abilitat în acest sens (original);
Pentru înregistrarea menţiunilor privind înfiinţarea de sedii secundare de către RA şi organizaţiile cooperatiste de credit, în locul hotărârii prevăzută mai sus, se vor depune, după caz:
- hotărârea consiliului de administraţie (original);
- hotărârea adunării generale a membrilor cooperatori (original).
3. Dovezile privind sediile secundare (copii);
4. Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr.230/2007 (completat pe formular-tip, original);
5. Dacă este cazul:
- avizele prealabile prevăzute de legile speciale (copie);
- împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original).
6. Declaraţia - tip pe propria răspundere, în original, semnată de asociaţi sau administratori/membrii ai directoratului, din care
să rezulte, după caz, că:
- persoana juridică nu desfăşoară la sediul secundar activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani (model 1);
- persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitarveterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii, pentru activităţile precizate
7. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
- taxa de registru;
- tariful de publicare în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a.
onrc.ro