Am inceput demersul de inregistrare a unui SRL- D. Sunt in punctul in care trebuie sa duc un contract de comodat la Directia Finantelor (cel putin asa mi s-a spus de la Registrul Comertului). Am citit in anumite raspunsuri de pe forum ca el nu trebuie inregistrat la Finante. S-a schimbat ceva intre timp sau este o situatie speciala pentru srl-d sau asa se procedeaza in general? In contract trebuie sa mentionez ca destinatia spatiului este de sediu social sau nu neaparat? Casa care va deveni sediu social este intabulata doar pe parter. Etajul inca nu. Cum sa formulez in contract in asa fel incat sa nu existe probleme pentru folosirea intregului spatiu, adica si a etajului? Casa e partial in constructie. Trebuie sa mai fiu atenta la ceva?
Nu are nicio legatura intabularea cu contractul de comodat. Trebuie sa-l duceti la finante pentru a obtine certificatul si adeverinta de sediu ( in baza Ordinului ANAF 2112/2010) pentru declararea sediului social la ORC
Este bine sa mentionati ca acest contract se incheie in scopul stabilirii sediului social al societatii, iar descrierea imobilului sa fie cat mai detaliata.
Ba trebuie inregistrat iar pentru el nu veti plati nici un impozit pentru ca venitul e zero. Nominalizati clar o camera in suprafata de.....Daca doriti sa treceti pe firma o serie de cheltuieli de administrare a acelei camere care devine sediul social al firmei(cheltuieli de intretinere, reparatii, lumina, caldura, orice mai considerati trebuie trecut in acest contract detaliat, ce procent din total facturi comune pe toata casa, vor fi pentru aceasta camera). Cautati modele pe net, pentru ca dupa aceea nu mai puteti face corecturi.
As dori sa trec pe firma cheltuielile. Dar nu voi avea probleme cu cei care verifica, daca fac contractul doar pt o camera iar eu in planul de afaceri voi scrie ca folosesc fiecare camera pentru diverse activitati?