in cazul in care proprietarul unui imobil inchiriaza prin contract de inchiriere unei SC o parte din proprietatea sa, astfel incat SC-ul sa isi poata descjide sediul social, iar peste 1 an Proprietarul este de acord sa dea in comodat cealalta parte din spatiu, trebuie ca a doua parte aflata sub contract de comodat sa fie inregistrata la Finante asa cum cere un ordin ANAF din 2010? Precizez ca partea de sub contractul de comodat este folosita in scopuld epozitarii si se afla in acelasi perimetru cu cel dat in chirie.
Cunosc facilitatile contractului de comodat. Intrebarea mea era alta: daca acest contract trebuie intregistrat la finante, avand in vedere ca obiectul lui se afla in acelasi perimetru cu sediul social al chiriasului din contractul de inchiriere. Chiriasul si comodatarul sunt una si aceeasi persoana juridica. Exista ordinul 2112/2010 care cere obtinerea certificatului de sediu social si pentru contractele de comodat aferente sediilor sociale noi...in cazul de fata ar fi "completarea" unui sediu social cu o suprafata suplimentara si de aceea sunt in dubiu daca actul se supune acestei reglementari sau nu.
va multumesc.