Am o nelamurire pentru care as dori un raspuns f rapid daca se poate.Peste 3 zile urma sa intru in concediu de odihna.Din pacate pt mine am fost nevoit sa fiu operat de urgenta de apendicita.Maine ar trebui sa merg la doctor sa-mi acorde concediul medical despre care am informatii de la el ca este de 20 de zile(concediul meu legal care mi se aprobase si incepe de peste 3 zile este de 13 zile).Concediul meu urmeaza sa mi-l petrec in afara tarii.Seful meu a intrebat la evidenta daca pot pleca in afara tarii daca imi voi lua concediu medical,iar raspunsul a fost negativ,desi doctorul de la spitalul militar care m-a operat mi-a zis ca nu este nici o problema.As dori un raspuns daca pot pleca in strainatate pe timpul cat sunt in concediu medical si daca se poate si lege si articolele care reglementeaza acest lucru.V-as fi recunoscator pentru un raspuns urgent.Va multumesc
Nu exista niciun temei legal in aceasta privinta.
Se presupune ca pe perioada concediului medical angajatul este bolnav, de aceea vi s-a spus ca nu puteti pleca in afara tarii.
Pe timpul cat sunteti in concediu medical se presupune ca sunteti bolnav si va tratati / recuperati. Pe durata concediului de odihna putei face ce doriti.