Am un contract de prestari servici cu un contabil. Ce atributii are acesta? Cine trebuie sa se ocupe de personalul angajat pentru intocmirea documentelor interne evalurea angajatiilor, roi ,rof, fisa postului, contractele angajatiilor ,protectia muncii, etc..Care ar mai fi alte documente de intocmit pentru a fi in regula?
1. De personalul angajat pentru intocmirea documentelor interne evalurea angajatiilor, roi ,rof, fisa postului, contractele angajatiilor se ocupa inspercorul de resurse umane.
2. Protectia muncii o face un inspector de Specialitate Protectia Muncii (acesta se face dupa intecmirea unei evaluari a riscurilor pe fiecare post de munca existent in cadrul entitatii)
Contabilul nu poate avea aceste atributii
normal , pentru fiecare domeniu se contracteaza servicii de specialitate
contabilii nu sunt obligati sa faca serviciile de personal decat daca sunt negociate in acest sens. la protectia muncii exista obligativitatea din septembrie de a se angaja cu 8 ore ,persoana calificata sau sa se contracteze serviciu extern abilitat