Am un contract de prestari servici cu un contabil. Ce atributii are acesta? Cine trebuie sa se ocupe de personalul angajat pentru intocmirea documentelor interne evalurea angajatiilor, roi ,rof, fisa postului, contractele angajatiilor ,protectia muncii, etc..Care ar mai fi alte documente de intocmit pentru a fi in regula?
1. De personalul angajat pentru intocmirea documentelor interne evalurea angajatiilor, roi ,rof, fisa postului, contractele angajatiilor se ocupa inspercorul de resurse umane.
2. Protectia muncii o face un inspector de Specialitate Protectia Muncii (acesta se face dupa intecmirea unei evaluari a riscurilor pe fiecare post de munca existent in cadrul entitatii)
Contabilul nu poate avea aceste atributii
normal , pentru fiecare domeniu se contracteaza servicii de specialitate
contabilii nu sunt obligati sa faca serviciile de personal decat daca sunt negociate in acest sens. la protectia muncii exista obligativitatea din septembrie de a se angaja cu 8 ore ,persoana calificata sau sa se contracteze serviciu extern abilitat
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.