Va rog frumos sa ma indrumati si pe mine:
Documentul constatator un urma unei proceduri prin cerere de oferta, trebuie transmis la ANRMAP? Daca da cum se transmite/trimite?
va multumesc.
Documentul constatator cel care se intocmeste, in cazul contractului de furnizare, la 14 zile de la finalizarea livrarii produselor in prima faza si ulterior, la 14 zile de la terminarea perioadei de garantie a produselor.
Mentionez, ca din pacate, nu am trimis nici un document catre ANRMAP (PAAP, Raport al procedurii etc) si tot din pacate nu striu exact nici care anume documente se trimit si nici sub ce forma
Art. 97 indice 1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
(1) Autoritatea contractantă are obligatia de a emite documente constatatoare carecontin informatii referitoare la îndeplinirea obligatiilor contractuale de către contractant si, dacă este cazul, la eventualele prejudicii, după cum urmează:
a) pentru contractele de furnizare: în termen de 14 zile de la data terminării
furnizării produselor care fac obiectul respectivului contract si, suplimentar, în termen de 14 zile de la data expirării perioadei de garantie a produselor în cauză;
(2) Documentele constatatoare prevăzute la alin. (1) se întocmesc în trei exemplare,autoritatea contractantă având următoarele obligatii:
a) să elibereze un exemplar operatorului economic;
b) să depună un exemplar la dosarul achizitiei publice; si
c) să transmită un exemplar Autoritătii Nationale pentru Reglementarea si
Monitorizarea Achizitiilor Publice, în cel mult 10 zile de la data expirării termenelor prevăzute la alin. (1).
Documentul se transmite in original la adresa: Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice, Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Bucuresti, România, 010873