Lucrez din 2007, acesta fiind primul meu job. Angajatorul mi-a comunicat recent ca nu a intocmit un carnet de munca pe numele meu. Este corect? Pe baza carei legi s-a decis aceasta? Am contract de munca inregistrat la ITM.
Nu judec pe nimeni, dar fiind un simplu angajat intr-o tara in care legislatia se schimba foarte des. Si foarte sunt ingrijorata.
Ce mi se va elibera acum in loc de cartea de munca? Mi s-a oferit varianta unei adeverinte. Este valabila?
Multumesc.
În lipsa tipizatelor de carnete de muncă, pentru persoanele care şi-au încheiat activitatea se întocmeşte adeverinţa de vechime.
Motivul pentru care nu v-a intocmit carnet de munca este si faptul ca o perioada mare de timp nu s-au mai gasit astfel de tipizate ...totusi, in 2007 - 2008 - 2009 se gaseau pe piata astfel de tipizate .
Adeverinta de vechime este perfect valabila daca are stampila ITM-ului prin care certifica valabilitatea inregistrarilor efectuate in adeverinta.
Carnete de munca nu au mai fost tiparite de mult timp, pentru ca angajatorii sa le poata achizitiona pentru noii angajati.
Adeverinta este valabila.Nu va pierdeti vechimea.Pentru a fi sigura ca vi s-au platit contributiile va puteti adresa Casei de Pensii cu o cerere in vederea obtinerii unei adeverintei pentru stagiu de cotizare.
Carnet de munca
Dinush
Daca nu am carnet de munca, mi se poate elibera o adeverinta de la ITM cu veniturile cumulate? daca imi cumpar un carnet de munca imi poate si trece ... (vezi toată discuția)