avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1023 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Exista si pentru mine o posibilitate?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Exista si pentru mine o posibilitate?

Sunt student in anul IV la Facultatea de Drept . Vreau sa ma angajez in firma unchiului meu. Pe parcursul a doi ani, i-am facut toata documentatia necesara pentru instanta de judecata, in diverse litigii care le-a avut, castigandu-le aproape pe toate. In doua litigii am intrat cu procura.
Ma intereseaza f mult daca ma pot angaja intro societate comerciala(srl) , intrun departament juridic(care inca nu exista, ma gandesc eu ca ar fi posibil!) si care ar fi posibilitatea legala pt a putea ocupa o asemenea functie (cf. nomenclatorului Clasificarii ocupatiilor din Romania).
Va multumesc.:coffee:
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:56, 19 Iulie 2008
Trebuie mai intai sa absolviti facultatea si dupa aceea veti putea incheia contract de munca pe post de consilier juridic la firma respectiva..
Nici nu ma gandeam la un post de consilier juridic !
Altceva..poate referent..nu stiu...
Ultima modificare: Vineri, 18 Iulie 2008
ContSters40598, utilizator
111009 - Consilier / consultant juridic
(Subgrupa majora 11, Grupa minora 111, Grupa de baza 1110)
Nivelul de instruire: - (nedefinit; superior dar nu neaparat)
Va puteti angaja ca si consultant juridic in baza unui contract individual de munca chiar daca in SRL-ul respectiv nu exista inca Deaprtament Juridic, il veti infiinta dvs.
Sarut mana, multumesc pentru raspuns!
M-am uitat in Clasificarea ocupatiilor din Romania dar...sincer, nu gasesc nimic despre nivelul de instruire !
Este posibil sa nu stiu sa citesc corect toate acele coduri!

Esti sigura ca eu, ca si student in anul IV ma pot angaja pe un asa post?