va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema,am apelat la o firma de consultanta pentru a implementa in cadrul firmei sistemul integrat al calitati,prima data,din lipsa de fonduri am implementat doar sistemul SR EN ISO 9001-2001,apoi dupa o perioada ,cu aceeasi firma ,am facut documentatia si pt SR EN ISO 14001-2005 si SR OHSAS 18001-2008.La intocmirea contractelor,atat la primul sistem cat si la urmatoarele,mi s-a spus de catre firma de consultanta,ca exista niste proceduri pt intocmirea contractelor de consultanta,asa ca la cel de-al doilea contract,ei au trecut din nou faptul ca implementeaza cele trei sisteme,spunandu-mi ca asa este procedura,dar de fapt eu am sa platesc pt cele doua sisteme noi.Evident ca la terminare,firma de consultanta nu mai recunoaate ceea ce mi-a zis,verbal ce este drept,si solicita bani pentru cele trei sisteme.Cum credeti ca as putea sa procedez,as avea vreo sansa sa ma duc in instanta si sa spun cele arata mai sus?Va multumesc.
Faceti dovada ca pentru primul sistem ati achitat in baza unui alt contract, ca in baza celui de-al doilea contract trebuia sa platiti doar 2 sisteme si vi s-a facturat inlusiv primul care era deja achitat si pe cale de consecinta, avand in vedere ca ati facut o plata dubla pentru primul sistem solicitati restituirea sumei corespunzatoare primului sistem ca fiind o plata nedatorata.
Implementare iso ?
florin89
Buna ziua,
Am si eu o intrebare si anume: O firma cu obiectul de activitate 7022-Consultanta pentru afaceri si management doreste sa ofere servicii de ... (vezi toată discuția)