avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 639 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensia de intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensia de intretinere

buna ziua.
sunt studenta iar tatal meu trebuie sa-mi plateasca pensie de intretinere.El este plecat in strainatate,are un contract de munca incheiat in strainatate dar a venit la judecatorie si a mentionat k nu dispune de nici un venit.Momentan pensia este de 150 ron.Am depus o cerere de marire a pensiei la judecatorie dar nu stiu cum sa cer sa aflu veniturile din strainatate.Care este institutia competenta sa-mi ofere asemenea informatii.Cum trebuie sa cer in instanta acest lucru?Mentionez ca am aflat firma la care lucreaza si adresa.El este de rea credinta si nu plateste nici cei 150 ron la timp!Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: MARTA SIMONA PETRE , Avocat 23:26, 22 August 2011
Daca stiti cu siguranta ca tatal dv este inca angajat cu forme legale in strainatate, va trebui sa indicati instantei locul de munca al acestuia si sa solicitati ca instanta, prin comisie rogatorie sa ceara veniturile tatalui de la firma din strainatate. Numai instanta este competenta sa solicite aceste informatii ( in afara de cazul in care tatal le ofera de buna voie).
Costul traducerii actelor o veti suporta dv.
cum trebuie sa cer comisie rogatorie in instanta si ce reprezinta aceasta comisie?
Comisia rogatorie internationala in materie civila sau comerciala este actul prin care o autoritate judiciara dintr-un stat mandateaza o autoritate judiciara din alt stat sa indeplineasca in locul si in numele sau un act judiciar intr-un caz determinat.
Pentru mai multe detalii lecturati aici:
[ link extern ]
Angajati avocat.
Ultima modificare: Luni, 22 August 2011
MARTA SIMONA PETRE, Avocat

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură