avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 805 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale stoparea dizolvarii la cererea ORC
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

stoparea dizolvarii la cererea ORC

Stimati colegi,

Am o societate pentru care am primit citatie pentru dizolvare pentru nedepunere bilant 2007 si 2008. Eu am depus aceste bilanturi in luna februarie la ORC si am dovezile+chitantele. De ce or mai fi depus actiune nu stiu. Termenul de judecata este peste un an. Cum fac sa stopez mai inainte acest proces? Ce sa duc si unde?

Cu multumiri anticipate

D.Derderian
Cel mai recent răspuns: Adriana Olteanu , Avocat 07:08, 9 Iunie 2011
Depuneti la dosarul existent la Tribunal dovada eliberata de ORC care confirma depunerea bilanturilor.
Si ORC va depune la dosar aceste dovezi, dar este mai bine sa le depuneti dvs.
Bun, multumesc mult.

Cum fac practic aceste operatiuni? Eu sunt medic, nu avocat. Trebuie intocmita intampinare?
Sau pot sa trimit pur si simplu xeroxurile dupa dovezile de depunere certificate de mine "conform cu originalul" prin recomandata la tribunal, mentionand numarul de dosar?
Ma duc acolo?

Let there be light :D cu multumiri anticipate
Formulati intampinare in care mentionati numarul dosarului prin care societatea dvs solicita respingerea actiunii ca fiind ramasa fara obiect intrucat s-au depus situatiile financiare. La aceasta intampinare anexati dovezile depunerii bilanturilor (copie xerox)
Intampinarea o puteti trimite prin posta cu confirmare de primire.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Model intampinare proces nedepunere bilant livm livm Buna ziua, Am primit o citatie de la Tribunal pentru un proces cu ONRC (reclamant pentru Fond - dizolvare societate) pentru nedepunerea bilanturilor la o ... (vezi toată discuția)