avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 726 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... complicitate la furt calificat
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

complicitate la furt calificat

Sunt cercetat pentru complicitate la furt calificat conform articolului 26 raportat la art. 208 al. 1 si 4, art 209 alin 1 lit a, e , g, si i din codul penal si as vrea sa ma lamurimi si pe mine ce se poate intampla cu mine in acest caz avand in vedere ca sunt la prima abatere, vin dintr-o familie buna ,sunt student la facultate, deci exista anumite circumstante atenuante si ce ma sfatuiti sa fac mai departe avand in vedere ca de abia a fost inaintat dosarul la Parchet. Va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: bcungureanu , utilizator 20:36, 1 Decembrie 2008
Furtul calificat este o infractiune grava care se pedepseste cu inchisoare de la 3 la 15 ani.
In primul rand, trebuie recuperat prejudiciul, apoi este nevoie de o atitudine sincera si de regret.
In faza de judecata veti avea avocat din oficu, dar este bine ca pana atunci sa discutati cu un avocat care sa vada dosarul si sa va sfatuiasca la modul concret.
Sfatul meu : angajati-va un avocat specializat pe dosare penale. Complicele se sanctioneaza cu poedeapsa precazuta pt autor insa tinand cont de contributia la savarsirea infractiunii . Nu stiu ce alt sfat as putea sa va dau. Inteleg din textele de lege ca ati luat un auto pt a-l folosi pe nedrept ....
Circumstantele atenuante nu se refera la faptul ca sunteti la prima abatere ori ca urmati cursurile unei facultati sau ca proveniti dintr-o familie buna. Următoarele împrejurări pot fi considerate circumstanţe atenuante:
a) conduita bună a infractorului înainte de săvârşirea infracţiunii;
b) stăruinţa depusă de infractor pentru a înlătura rezultatul infracţiunii sau a repara paguba pricinuită;