avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 157 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... De ce Universitatea isi bate joc de studentii din ...
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

De ce Universitatea isi bate joc de studentii din Republica Moldova?

Buna Ziua!Sunt student din Republica Moldova invat la universstitatea "Eftimie Murgu" din Resita.Am primit bursa (bursa de studii acordata de catre statul Roman tuturor etnicilor romani care fac studii in Romania) pentru luna Iunie, insa am primit doar 63 de RON din 65 euro (conform HG nr. 844/2008 art.1). Astfel in aceasta situatie se afla alti colegi deai mei,studenti din R.Moldova. La contabilitatea universitatii mi s-a spus ca au fost sustrasi din bursa banii pentru zilele in care ne-am aflat in R.Moldova pe durata perioadei de vacanta de pasti. Conform HG nr. 844/2008 art.4 trebuie sa primim bursa integral.Ce ne sfatuiti?
Cel mai recent răspuns: mihaicalinescu2005 , utilizator 10:06, 19 Iunie 2011
io as putea sa va sfatuiesc multe....da mi-e ca o sa zica lumea pe aici ca-s rasist, si ma da afara de pe forum. daca sunteti nemultumit, adresati-va cu o plangere catre rectorat. :)

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Student strain cu domiciliul in romania nicolpr nicolpr Buna ziua, Sunt studentă in cadrul A.S.E., Bucureşti, cu statut actual de student în an universitar 2011-2012 înterupt pe caz medical. În iunie 2009 ... (vezi toată discuția)
Suspendare burse studenti republica moldova ContSters294646 ContSters294646 buna! sunt student bursier( fara taxa, cu bursa) si nu am luat anul trecut bursa pe semestrul 2 pt ca am avut restanta pe sem 1( in conditiile in care la alte ... (vezi toată discuția)