avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 782 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Violare Corespondenþã
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Violare Corespondenþã

Bună seara,

Am o problemă destul de mare.
Pe data de 15 iunie am trimis un colet prioripost cu ramburs (urma să primesc bani în urma predării coletului), în colet se afla un CD. Pe data de 16 sunt contactată de destinatar pentru a îmi spune că CD-ul a ajuns spart, şi că mă dă pe mâna poliţiei dacă nu îi trimit pe mail conţinutul CD-ului. Văzând că destinatarul cunoştea în amănunt conţinutul coletului, i-am trimis pe mail materialul solicitat.
Pe data de 17 mă trezesc la uşă cu doamnele de la poştă, servicul prioripost (de la sediul central) venite să îmi predea coletului înapoi pe motiv că destinatarul a refuzat predarea. Eram extrem de şocată din două motive, unu pe acel colet era trecut oficiul meu poştal, nu adresa mea. Îmi e mai comod să le iau direct de acolo, oricum zilnic mă duc la poştă, decât să aştept acasă avizele. Iar al doilea, mi-au mai venit colete retur, dar după o săptămână - două, nici vorbă în o zi, chiar dacă clientul semna din prima zi că refuză primirea. Una dintre doamnele dorite s-a apucat repede să completeze hârtiile, punând mapa domniei sale exact peste coletul adus pentru retur. Evident că am scos coletul de sub mapă pentru a înţelege cum Dumnezeu a ştiut conţinutul coletului destinatarul dacă nu l-a luat. Coletul era rupt, clar fusese desfăcut, văzând condiţia coletului evident că am refuzat acceptarea coletului. După ce au plecat doamnele am fugit direct la oficiul meu poştal pentru a afla ce s-a întâmplat, am discutat cu diriginta oficiului meu poştal iar domnia sa mi-a spus că au venit acele două doamne de la oficiul central şi au solicitat datele mele, dar nici ei nu i-au spus ce s-a întâmplat, şi mi-a recomandat să mă duc la sediul central pentru a primi lămuriri. Ieri am fost la sediul central iar de acolo mi-au spus că "şefa" oficiului poştal de destinaţie a deschis coletul, a făcut şi proces verbal, pe motiv că clientei i s-ar fi părut ciudat că peste regiunea de închidere a coletului era pusă bandă de lipit transparentă, şi cică era ciudat ca acel plic (trimis în regim de colet) să fie lipit cu acea bandă deşi se închide bine. Acum apar mai multe probleme, după modul în care lipisem banda, nu aveai cum să îţi dai seama dacă chiar statea bine lipit şi fără banda transparentă (banda de lipit o pun pentru că mulţi au deschis coletele, au copiat conţinutul cd-ului iar apoi l-am primit retur fără a se vedea că s-a umblat la el). Acum evident că au trebuit să îl rupă, şi de aceea acum este mai problematic pentru ei să explice de ce.
Întrebarea mea este în ce condiţii are dreptul dirigintele oficiului poştal să deschidă un colet? De asemenea, avea dreptul acesta să prezinte conţinutul coletului clientei ţinând cont că aceasta nu achitase, deci practic acel colet încă îmi aparţinea? Aş vrea să îmi recuperez suma ce mi se cuvine, ce pot face pentru a obliga clienta sau acel oficiu poştal să îmi achite suma cuvenită?
Ultima modificare: Duminică, 19 Iunie 2011
Maiglo, utilizator

Alte discuții în legătură

Continut colet schimbat- cargus nicoleta15 nicoleta15 Buna ziua! Am trimis la Iasi un colet cu un generator in valoare de 4000 lei cu plata ramburs. Deoarece acum doua luni am trimis tot la Iasi un pachet care mi ... (vezi toată discuția)
Am trimis un colet cu plata ramburs, gresind destinatarul.. popagrigore popagrigore Buna dimineata. As vrea sa-mi dea cineva un sfat. Am un magazin online si implicit trimit cateva colete pe zi. Asa reusesc sa-mi vand marfa si in tara. Acum o ... (vezi toată discuția)
Colet "violat" - fan courier teomic_a teomic_a In urma cu cateva zile am trimis un colet cu serviciul Fan Courier la Satu Mare, in urma caruia trebuia sa primesc ramburs o suma de bani. Odata ajuns coletul ... (vezi toată discuția)