As dori sa stiu daca exista cumva un proiect de lege care sa,,repare''dezavantajele facute secretarilor de unitati administrativ teritoriale .Pentru a fi secretar(functie publica de conducere ) iti trebuie studii juridice si masterul in studii juridice sau administrative , plus o vechime de minim 2 ani (la comuna) , 5 ani etc , in specialitatea studiilor juridice .Bun :pentru admiterea in magistratura vechimea unui consilier juridic este recunoscuta , cea a sefului sau -secretarul , nu! Pentru evitarea stagiaturii in avocatura, mandatul unui primar sau viceprimar -da, cel al secretarului -nu! au guvernantii nostrii idee ce face un secretar ? De la legalitatea tuturor documentelor care se emit in primarie, consiliul local, fond funciar , asistenta sociala, cultura , stare civila :trebuie sa le facem pe toate! Rusine sa le fie ! Cate cunostinte juridice dobandeste un viceprimar in 4 ani ? Va spun eu =0!
Sa auzim de bine!X-(
legea nr. 215/2001
"Art.116
(1^1) Perioada în care persoana cu studii superioare juridice ocupă funcţia de secretar, precum şi funcţii de conducere din aparatul propriu de specialitate al unităţii administrativ-teritoriale/subdiviziunii administrativ-teritoriale constituie vechime în specialitate."
e destul de reparatoriu?
pentru ocuparea unei functii publice de conducere de secretar al unitatii administrativ-teritoriale, alta decat comuna, se cer 3 ani vechime in specialitatea studiilor superioare juridice sau administrative, nu 5... :)