V-a tentat tehnica asta moderna si acum, platiti.
Doamna care v-a facut cardul si v-a propus internet banking v-a spus si de comisioane? Nu ati stiut sa o intrebati. Se iau comisioane (in general, depinde de la o banca la alta) pentru: deschidere de cont, interogare sold, retragere numerar, administrare cont, eliberare extras, calcul dobinzi si orice miscare facuta. Cel mai scump e comisionul lunar pentru internet banking. Faptul ca ati renuntat la o singura optiune nu inlatura celelalte comisioane care curg...
Intr-o zi am tot verificat situatia conturilor
Fiecare verificare se taxeaza! de asta aveti mai multe comisioane intr-o singura zi.
Ca sa scapati de aceste comisioane cereti inchiderea tuturor optiunilor care, probabil se vor face cu luna urmatoare. Veti plati comisioanele inevitabile: retragere numerar, intretinere cont... si va sfatuiesc sa va dezobisnuiti sa verificati mereu soldul. Cind ridicati numerar, pe chitanta aveti soldul final. Iar daca platiti la magazine cu cardul, faceti o scadere cu pixul si mai economisiti 2-3 centi.
doresc sa mentionez ca sunt constient de comisioanele retragerilor sau verificarilor soldului, de-asta nu prea verific soldul deoarece stiu ce bani am in permanenta. daca fiecare verificare se taxeaza, ar trebui taxate doar cele din ziua respectiva, nu in fiecare zi, eu doar am vrut sa vad daca functioneaza sistemul pe telefonie mobila, si de atunci, nu am mai intrat absolut niciodata in meniul telefonului sa verific situatia conturilor. Comisioanele mentionate in mesajul anterior se refera la un singur serviciu, Mobilis, care consta in verificarea situatiei contului de pe telefonul mobil, iar eu de cand am intrat prima oara nu l-am mai folosit. Doamna de la banca mi-a spus ca acel comision apare doar in momentul cand eu verific contul, dar de aproape 2 luni eu am abonamentul inchis si am trecut pe alta retea. Cum poate fi posibil asa ceva? Multumesc frumos de raspuns
La banca nu prea conteaza ca ati inchis abonamentul. La ei inca figurati pina cind renuntati la serviciu si mai exista si un comision (un fel de abonament) pe care il platiti lunar chiar daca nu folositi acel serviciu. Cel mai bine e sa cereti o detaliere a operatiunilor (pe hirtie) si acolo veti vedea tot ce s-a retinut. E bine sa-i intrebati si pe ei de fiecare suma, si unde stiti si unde nu stiti ce reprezinta. Succes.
cand am intrebat-o pe domnisoara de la banca de unde apar comisioanele mi-a spus intr-un mod acuzator ca am verificat eu contul zilnic, si mi-a aratat ca serviciul e gratuit si fiecare interogare costa 25 centi (avea un tabel cu servicii si comisioane), si nu a putut sa imi explice cum au aparut aceste minusuri din moment ce eu nu mai am abonament si nu pot sa verific pt ca nu mai am nici cartela, fizic vorbind, adica, e suspect. exista posibilitatea sa primesc aceste sume inapoi? ca s-au tot adunat cred ca peste 500 lei si nu prea sunt solutii decat sa inchid aceste conturi, dar pe cel de salariu nu il pot inchide si desi am renuntat la acest serviciu, comisioanele apar, eu nici macar nu mai pot folosi serviciul caci reteaua in care sunt acum nu e compatibila. nu ar trebui ca fiecare banut ce apare pe extrasul de cont sa justifice un serviciu? adica tu ca banca imi iei comisionul ala, dar ce imi oferi? poate sunt eu nebun de nu inteleg. ar trebui sa depun o reclamatie?
In dreptul fiecarei sume (intrata sau iesita), obligatoriu trebuie sa fie o explicatie. Daca domnisoara nu stie sa va explice, nu acceptati explicatii cu "probabil". Are sef, mergeti la el, chiar mai sus daca e nevoie. Aici nu putem discuta decit la general nevazind exact datele.
Edit later
Spuneti ca nu mai aveti cartela de telefon?! Atunci ar fi trebuit anuntata Banca, nu stiu cum va puteti justifica acum. Atentie mare! Cui s-a dat numarul? Luati legatura si cu firma de telefonie de unde ati avut numarul.