avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 533 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul, calculatorul meu şi ... Prelucrare date personale cu caracter confidential
Discuție deschisă în Dreptul, calculatorul meu şi internetul

Prelucrare date personale cu caracter confidential

Eu sunt programator si am creat un sistem online catalog scolar.
Am fost la diferite scoli cu o oferta ( 10 lei / luna de elev ) in care ma ofeream eu sau alta persoana sa intoducem saptamanal notele si absentele. Totul a fost ok pana in momentul in care m-au intrebat daca am dreptul de a avea acces la cataloagele insitutilor scolare. Aici m-am blocat, nu prea cunosc legile astea si v-as intreba cum as putea trece peste acest obstacol ? O firma nu ar fi o problema, insa mai departe ce ar trebui sa fac ? Cum as putea capata o licenta pentru asa ceva ? Practic eu as avea contracte incheiate direct cu scolile si cu parintii.
Cel mai recent răspuns: Bogdan Tulai , utilizator 13:11, 8 August 2011
Din L 677/2001:
Art. 3.
In intelesul prezentei legi, urmatorii termeni se definesc dupa cum urmeaza:
a) date cu caracter personal - orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale;