avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 693 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... nerespectarea unei obligatii de servici
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

nerespectarea unei obligatii de servici

Buna seara.Lucrez ca asistenta medicala intr-o clinica pivata .Mentionez ca sunt angajata cu o functie ce indeplineste atributiuni doar in incinta acestei clinici, fara a efectua teren.De curand , conducerea doreste infiintarea unor corturi volante pentru o perioada determinata ,in anumite parcuri sau zone din Bucuresti .Intrebare :in cazul in care refuz categoric aceasta activitate (10 ore /pe zi, 7 zile din 7)ce se poate intampla , care sunt consecintele? Multumesc anticipat .
Ultima modificare: Marți, 16 August 2011
elvisette, utilizator
Cel mai recent răspuns: ContSters136493 , utilizator 21:40, 16 August 2011
Cel mai probabil veti primi o decizie de delegare pentru o perioada (nu mai mult de 60 de zile) pentru a desfasura activitate in punctul volant infiintat in acel parc, este o decizie legala de schimbare a locului de munca care nu are nevoie de acordul dvs.
Daca in conditiile aratate,nu veti respecta decizia,veti primi o sanctiune pentru abatere disciplinara.

ondino a scris:

Cel mai probabil veti primi o decizie de delegare pentru o perioada (nu mai mult de 60 de zile) pentru a desfasura activitate in punctul volant infiintat in acel parc, este o decizie legala de schimbare a locului de munca care nu are nevoie de acordul dvs.
Daca in conditiile aratate,nu veti respecta decizia,veti primi o sanctiune pentru abatere disciplinara.

Dar ma poate da afara, imi poate desface contractul de munca, in ce ar consta aceasta sanctiune?
Ultima modificare: Marți, 16 August 2011
elvisette, utilizator
Sanctiunile disciplinare pe care le poate aplica angajatorul in cazul in care salariatul savarseste o abatere disciplinara sunt:
a) avertismentul scris;