am nevoie de sfatul vostru , daca ati mai inregistrat proiecte finantate din fonduri europene
am obtinut pt un SRL un proiect finantat din fonduri europene nerambursabile. si am o multime de nelamuriri. cei de la ANCS, cei care aproba finantarea, au solicitat transmiterea unei notificari privind modul de desfasurare a activitatii contabile, a pastrarii si inregistrarii doc contabile. si din modelul dat de ei inteleg ca trebuie sa tin evidenta ctb distincta pe operatiunile legate de proiect. si tot de la ei am inteles ca nu e suficient sa-mi creez conturi analitice distincte, ci vor BALANTA DE VERIFICARE doar pe operatiunile legate de proiect. in acest caz cred ca nu am alta solutie decat ca, in programul de contabilitate, sa-mi creez o noua societate in care sa inregistrez doar operatiunile aferente proiectului. si aici am nelamuriri: facturile aferente proiectului le inregistrez si in societatea curenta si in cea creata pt proiect? cum fac D 300, incluzand si fact aferente proiectului? ce se intampla cu chelt neeligibile? le inreg doar in soc curenta fara sa le mai inreg si in soc cu proiectul? cum inregistrez chelt cu salariile? o parte sunt neeligibile? cum fac D112? imi inregistrez toate chelt cu salariile, adica si eligibile si neeligibile?
multumesc mult pt ajutor