avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 838 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Unde pot reclama o companie?
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Unde pot reclama o companie?

Ca persoana juridica am avut contract de telefonie mobila cu firma [EDITAT] pentru 3 numere si internet
In luna iulie am fost la un magazin [EDITAT] ca sa anulez abonamentul de internet si 2 abonamente de voce si sa trec pe cartela un al trelea abonament. De acolo mi s-a spus ca abonamentul de internet era deja anulat, dar sa mai depun o cerere scrisa pentru orice eventualitate. De asemenea mi s-a spus sa depun cerere scrisa pentru anularea abonamentelor de voce si trecerea pe cartela.Urma ca pe 25 august sa nu mai am nimic de platit( doar daca depaseam minutele incluse in abonament). Pe 27 august, surpriza, in contul meu la [EDITAT] imi apare suma de 152 ron ca plata( adica valoarea abonamentului pentru cele 2 numere pe care le anulasem). La sezizarea mea, mi se raspunde in cele din urma ca nu mi-am anulat numerele, pentru ca nu exista nici o cerere. Ma duc la magazinul [EDITAT] unde depusesem cererile, si constat ca:
-cererile nu se inregistreaza in nici un fel( nu exista numar de ordine, registru de intrari, nici macar o rezolutie sau stampila pusa pe cerere)
-arhivarea cererilor se face la gramada in niste cutii puse sub tejghea
In cutii s-a gasit doar cererea mea de anulare a abonamentului de internet
Adica eu , care de 10 ani am avut abonament la [EDITAT] si nu am intarziat o data cu plata facturii, avand un abonament lunar in jur de 300 ron, brusc ma hotarasc sa afirm ca am anulat numerele si sa refuz sa platesc 150 ron. In timpul acesta nevorbind pe numerele presupus anulate. Tot eu, ma duc in luna iulie intr-un magazin [EDITAT] si depun o cerere scrisa de anulare a unui serviciu deja anulat si o cerere verbala(!) pentru modificarea unui abonament. Daca tot eram acolo de ce nu am depus tot o cerere scrisa? Nu pare mai realista varianta in care angajatul din magazin a rupt pur si simplu cererea mea de anulare a abonamentelor .Acum va intreb, unde pot reclama eu ca persoana juridica firma [EDITAT]? Pt. ca protectia consumatorului este doar pentru persoane fizice.
Ultima modificare: Luni, 12 Septembrie 2011
ContSters20980, utilizator

Alte discuții în legătură

Abuz orange 7noiembrie 7noiembrie Buna ziua As avea o intrebare. Am abonament orange de peste 6 ani de zile. Sincer nu prea am avut probleme pana acum. Am un abonament in care sunt incluse ... (vezi toată discuția)
Abonament abuziv telekom. cum să-l anulez dacă operatorii nu iau în seamă discuțiile telefonice? stanciumaria2233 stanciumaria2233 Buna ziua, va rog sa ma ajutati in rezolvarea unei probleme legata de un abonament Telekom. Sunt clienta Telekom de mult timp iar in martie 2017 expira ... (vezi toată discuția)
Am primit un mesaj pe telefon de la magazinul orange piata nicolae ... Florin Donu Florin Donu Am primit un mesaj pe telefon de la magazinul Orange piata Nicolae Grigorescu precum mi-a expirat contractul de abonament Orange. în data de: 21.06.2023 m-am ... (vezi toată discuția)