Buna ziua,
In lista documenteleor solicitate pentru angajare, imi cer, printre altele:
- copii de pe adeverintele eliberate de fostii angajatori
- declaratie privind primul loc de munca/cumul de contracte individuale de munca
-declaratie pe propria raspundere privind deducerile pentru calcularea impozitului pe venit
Puteti sa imi spuneti ce inseamna mai exact?
Multumesc.
1. Adeverintele eliberate de fostii angajatori atesta vechimea in munca si in specialitate. Mai sunt necesare la calculul concediului medical, daca va fi cazul, cand acesta intervine in primele 6 luni de la angajare (pentru calculul mediei zilnice)
2. Declaratia probabil se refera la norma de baza, in situatia in care sunteti angajata la mai multe firme, trebuie sa specificati unde sunteti incadrata cu norma de baza (trebuie la impozit)
3. Si aceasta declaratie trebuie tot la calculul impozitului pe veniturile din salarii, daca aveti persoane in intretinere beneficiati de deducere de la impozit.