O persoana angajata la o societate X si-a incheiat activitatea la data de 08.10.2011 si s-a angajat la o alta societate in data de 11.10.2011.In situatia de fata se mai poate spune ca are continuitate in "cartea de munca"? Care este baza legala care stabileste regulile continuitatii la locul de munca? Care sunt efectele negative asupra angajatului care a avut intreruperi la locul de munca?
Pe prioada dintre cele doua contracte nu realizeaza stagiu de cotizare in sistemul asigurarilor sociale ( o zi - 10 oct).Nu sunt efecte negative asupra angajatului, daca aceste intreruperi nu sunt frecvente sau cauza acestora nu este de natura disciplinara.
In speta, nu se mai poate spune ca are continuitate in "cartea de munca" ... are o intrerupere de cateva zile ... perioada cuprinsa intre 08.10 - 11.10 nu constituie vechime in munca si nici stagiu de cotizare la somaj sau la pensie.
Si daca au cateva zile de intrerupere e asa grav? Ca nu inteleg de ce sunt asa agitati oamenii cand se angajeaza sau placa de la noi, sa aiba continuitate. Si daca ii intreb , nici ei nu stiu. Asa au auzit si ei de pe la altii...
Uneori exista un impediment la calculul stagiului de cotizare .. pentru o zi lipsa nu se poate primi somaj daca nu are 12 luni stagiu complet sau la pensie nu indeplineste conditia stagiului complet de cotizare , etc.